»Želimo si, da bi tisti, ki bodo prispevali v ta sklad, od tega tudi nekaj imeli, in imeli bodo vsebine, AV-dela, ki jih bodo lahko predvajali in tržili.«
»Producenti lahko na letni ravni pridobijo tudi do 30 odstotkov mednarodnih sredstev. Prvič v zgodovini se je zgodilo, da je prav luksemburški filmski sklad v takšni meri finančno podprl slovenski film. Medtem ko evropski filmski skladi slovenski film finančno podpirajo, ga matična država ne.«
»Popolnoma nerazumljivo blokiranje izplačil, ki traja že mesece in je posledica odločitve vlade, da gradivom, ki so potrjena tako na ministrstvu za kulturo kot na ministrstvu za finance, ne prižge zelene luči, resno ogroža začetek snemanja, s tem pa tudi črpanje tujih sredstev, saj so ta povezana z določenimi roki, ki zadevajo realizacijo projekta.«
»Situacija, ko država celo dolguje izplačila za podpisane pogodbe in obveznosti, ki jih je s tem sprejela (in ki je po vseh zbranih podatkih unikatna in je ne pomnijo nikjer v Evropi), nas tako sili v zelo velika finančna tveganja, ki jih ne zmoremo nositi in lahko v naslednjih tednih pripeljejo tudi do odstopa od realizacije ter s tem vračila vseh težko prigaranih tujih sredstev.«
»Navdušil nas je nadzor Gregorja Božiča nad vsemi vidiki Zgodb iz kostanjevih gozdov; s toplo fotografijo, pa tudi s hipnotičnimi zvočnimi posnetki, ki nas potegnejo v atmosferski, zavajajoči svet filma, na meji med fikcijo in resničnostjo, sanjami in spominom. Duh vsakega lika oživi z uvedbo nadrealističnih elementov. Slovenski režiser kaže redko sposobnost konstruiranja kadrov in narativnih struktur, ki dosledno zapeljujejo občinstvo.«
»Kljub priznanjem, ki jih prejemamo doma in v tujini, smo primorani razmišljati o tem, da bi se za preživetje ukvarjali s kakšno povsem drugo, nekulturno panogo. S plaketami in kipci ne moremo plačevati računov, niti načrtovati novih projektov.«